خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/01/26 - 11:57
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
ایری خبر داد

پیگیری جهت بازسازی و بهسازی چندین جاده روستایی و شهری کردکوی، ترکمن، بندرگز، گمیشان

نماینده مردم کردکوی، ترکمن، بندرگز، گمیشان در مجلس گفت: با پیگیری هایی انجام شده چندین جاده روستایی آسفالت و بازسازی شدند و یا اینکه اعتبار برای آنها در نظر گرفته شده تا کار ساخت این جاده ها انجام شود.

عبدالجلال ایری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: با پیگیری های انجام شده عملیات زیرسازی و آسفالت محل مصلی(عیدگاه) بندرکمن شروع شده است و به لطف خداوند نماز عید فطر امسال در فضایی متحول شده اقامه خواهد شد.



وی افزود: همچنین با پیگیری های انجام شده و مساعدت فرمانده سپاه نینوای استان گلستان و بسیج سازندگی پروژه بهسازی جاده دسترسی سیمین شهر بهه آرامگاه سولی تپه که مطالبه به حق مردم است در اسرع وقت تکمیل و آسفالت خواهد شد.



این نماینده مردم در مجلس بیان کرد: همچنین برای رفع مشکلات و کمبودهای مراکز درمانی حوزه انتخابیه نیز مکاتبات و پیگیری هایی صورت گرفت و در همین راستا هم تجهیزاتی اخذ و به تحویل مراکز درمانی داده شد.



نماینده مردم کردکوی، ترکمن، بندرگز، گمیشان در مجلس بیان کرد: در موضوع نوسازی و بازسازی مدارس نیز با توجه به اینکه جلسات مستمری برگزار شد اعتباراتی برای بازسازی چندین مدرسه حوزه انتخابیه در نظر گرفته شد و همچنین چند مدرسه هم احداث شدند و یا اینکه در حال ساخت هستند./



پایان پیام

  • کد خبر : 360030
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار